Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 4, 2012
Image Size
2.5 KB
Resolution
82×132
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,747
Favourites
282 (who?)
Comments
24
Downloads
34
×
?! by liIlet ?! by liIlet
i found this in a random folder lmao i wonder when i drew it....
by the way i played melon journey (CUTESt game) and now i want to make a mini game with rpg maker too ; 3; so far i got some ideas i just hope i don't end giving up like in everything i attempt to do ha... ha...
Add a Comment:
 
:iconpeperonchi:
peperonchi Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
wow everything is adorable ;-; that face is to die for eauhgou
Reply
:iconklendusic:
klendusic Featured By Owner Jul 7, 2012
waah im thinking of making a game with rpgmaker too and melon journey looks cute im gonna dl it...
btw really cute pixel as always kaiiiii, li like the colour palletes in this
Reply
:iconmagicalmint:
magicalmint Featured By Owner Jul 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
cuuteeeeee
Reply
:icondakuburu:
Dakuburu Featured By Owner Jul 6, 2012
I looove your pixels *0* <333
I would so play a game by you asdf
Reply
:iconchloedork:
chloedork Featured By Owner Jul 5, 2012  Student Digital Artist
oh my gosh melon journey is great
i haven't beaten it yet 'cause my computer overheats when i run rpg maker files but i love the graphics and just
whoa man
idk IT INSPIRES ME TOO BUT I PROBABLY CAN'T MAKE A GAME WAT DO ; u.
Reply
:iconmilqo:
milqo Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ahhh absolutely adorable
What program do you use to pixel btw?
Reply
:iconliilet:
liIlet Featured By Owner Jul 5, 2012
arigatooou also graphicsgale!
Reply
:iconmilqo:
milqo Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
Douitashimashite yo~
And thanks!
Reply
:iconpudding-desu:
pudding-desu Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
cutee! ♥ haha lucky find
omg after playing melon journey I had the urge to want to make a game too. I'm currently trying to make one but everything's so new to me so it's tough ;o;
If you ever do decide to make a game, I'd love to play it! ;u;
Reply
:iconliilet:
liIlet Featured By Owner Jul 5, 2012
i've never used rpg maker before and i'm like waht but luckily my brother knows the basics so it ok! ash;f THANKS u///u
Reply
:iconpudding-desu:
pudding-desu Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
yeah that's what I'm using. HAHA same. Luckily I have a friend who finds this stuff really easy so she can help me ;u;

hehe np ♥
Reply
:iconyaya-sempai:
Yaya-sempai Featured By Owner Jul 4, 2012  Student General Artist
owwwt, so cuteeeee~ *---*
Reply
:iconenable54:
enable54 Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist
this is too cute <3
Reply
:iconpucosaur:
Pucosaur Featured By Owner Jul 4, 2012  Student Writer
Uuuuuu so cute :iconshinezoomplz:
Reply
:iconthequietdummy:
TheQuietDummy Featured By Owner Jul 4, 2012
aaa his expression is adorable! ;-; <3333
i would love to play a RPG game you made!
i bet it would be beautiful *q*
Reply
:iconliilet:
liIlet Featured By Owner Jul 4, 2012
WHO KNOWS! the pixel art wouldn't be the hardest part but seeking for a plot and objective for a game is pretty hard aah
Reply
:iconsinister6664life:
Sinister6664life Featured By Owner Jul 4, 2012
Haaaaugh ha ha ha ha ha!
Reply
:iconclearskiesahead:
clearskiesahead Featured By Owner Jul 4, 2012
Omg i would loooveee to see any RPG you made oOo;;
Reply
:iconboy-lilikoi:
boy-lilikoi Featured By Owner Jul 4, 2012
AA I LOVE MELON JOURNEY..
if you made a game it would be even more adorable pls dont give up

also ive missed your cutie batooty pixels this is adorable ;_;
Reply
:iconliilet:
liIlet Featured By Owner Jul 4, 2012
arighetto daru o fighting!11!
Reply
:iconzelvii:
Zelvii Featured By Owner Jul 4, 2012  Student Traditional Artist
:iconmotherofgod-plz:
KAI YOU`RE ALIVE! :DDDDDD
aww such a cute expression!
I missed your pixels
:iconyuicryplz:
<3 :D
Reply
:iconliilet:
liIlet Featured By Owner Jul 4, 2012
yes i am..alive??...
Reply
:iconzelvii:
Zelvii Featured By Owner Jul 6, 2012  Student Traditional Artist
:iconkakapoplz:
Reply
:icondeichuu:
deichuu Featured By Owner Jul 4, 2012
Nhaww, so cute.
Love his little legs and his expression is adorable~~
/pinches them cheeks :iconkawaiikissplz:
Reply
Add a Comment: